Pagina's

zondag 24 juni 2012

FotoCreatives is even VideoCreatives

Sinds ik in het bezit ben van de nieuwe Nikon D800, kon ik het niet laten om eens de alom geprezen filmkwaliteiten te onderzoeken. Deze videoclip "Joyride" laat dat nog eens overduidelijk zien. Er is hier veel over geschreven en samen met "zijn collega" de Canon 5D mark III zijn dit momenteel dé 2 DSLR's om professioneel mee te filmen. FotoCreatives is dan ook even VideoCreatives geworden ;-)

Na twee testdagen en diverse korte shots te hebben gefilmd, moet ik eerlijk zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de vele mogelijkheden en natuurlijk de ontzettend mooie filmkwaliteit. Na deze twee testdagen heb ik dan ook geïnvesteerd in een professionele videokop van Manfrotto en een goede microfoon.

Hieronder een paar behind-the-scenes gemaakt door Bart de Boer van Foto2B en m'n eerste testfilmpje. To be continued...