Pagina's

woensdag 10 augustus 2011

Vakantie Saarburg 2011

Na 10 jaar niet meer op 'grote' vakantie te zijn geweest, heb ik dit jaar maar eens besloten om die traditie te doorbreken. Daarom dus m'n tent en kampeerspulletjes gepakt en ben ik naar de Duits/Luxemburgse grens gereden. Aangekomen in het fraaie plaatsje Saarburg heb ik bijna twee weken lang het vak kamperen uitgeoefend. Een geweldig mooi gebied die moezel met een enorm oude en rijke historie. De Kelten en Romeinen hebben er destijds aardig huisgehouden en de bekende/beroemde moezelwijnen geïntroduceerd. Omdat dit mijn fotoblog is moet ik natuurlijk ook daarover iets vermelden. Nou, gewapend met m'n allernieuwste aanwinst de Fuji Finepix X100 heb ik wat plaatjes geschoten en ik moet zeggen dat ik erg enthousiast ben geraakt over deze compact camera! Op het 'tabblad' Vakantie Saarburg vind je een collage van mijn vakantie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten