Pagina's

donderdag 7 oktober 2010

Klokkenrestaurateur

Gisteren moest ik voor het blad 'Mooi Gelderland' van stichting Geldersch Landschap & Geldersche Kasteelen een klokkenrestaurateur fotograferen. Aangezien deze man een aantal klokken op huis Verwolde (lees Kasteel Verwolde) heeft gerestaureerd was dit tevens de locatie van de fotoshoot geworden (niet verkeerd kan ik je vertellen ;-) Wat een prachtige omgeving en wat een schitterend kasteel om hier te mogen vertoeven.

Bij aankomst kreeg ik eerst een persoonlijke rondleiding van de kasteelbeheerder. Mede door mijn enthousiasme nodigde hij mij uit om prachtige serie interieurfoto's te komen maken van dit kasteel. Deze uitnodiging neem ik graag van hem aan en dat wordt me toch smullen kan ik je vertellen. Er zijn kamers bij (1700-zoveel) die nog helemaal in originele staat verkeren! Het licht is er zoooo vreselijk mooi. Ook de tuinen en bosrijke omgeving kleuren nu langzaam naar de herfst toe. Echt wauw met een hoofdletter 'W'!

De klokkenrestaurateur was een erg leuke en enthousiaste man die bevlogen over zijn passie sprak. Dit gecombineerd met de mooie settings maakte het tot een zeer geslaagde shoot.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten