Pagina's

donderdag 22 oktober 2009

Kasteel Doorwerth

Deze week moest ik een leegstaand appartementje fotograferen in Doorwerth. Jammer, want ik kon hier absoluut niet mijn ei in kwijt (ja kon wel maar niet m'n creatieve ei). Nadat ik hiermee klaar was, realiseerde ik mij dat hier ergens in de buurt een fraai kasteel moest staan. Na even rondgereden te hebben, reed ik een prachtige oprijlaan op en daar stond ie dan...te pronken in de mooie herfstzon. Kasteel Doorwerth! Na even rondom het kasteel te hebben gelopen en prachtige herfstsfeerbeelden te hebben geschoten, vroeg ik of namens stichting het Geldersch Landschap & Geldersche Kasteelen het interieur van enkele zalen mocht fotograferen. Geen probleem! Een alleraardigste vrijwilligster liep met mij mee en liet me de meest prachtige vertrekken zien en daarbij kreeg ik vaak nog een smeuig verhaal te horen. Ik genoot met volle teugen van deze privé rondleiding waarin ik helemaal los kon gaan op het interieurgebied. Het licht was prachtig maar ook heftig daardoor kon ik niet anders gebruik maken dan van HDR opnamen. Heerlijk toch nog m'n creatieve ei kunnen leggen!


Voor meer foto's klik op deze link:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten