Pagina's

vrijdag 11 september 2009

Interieur september

Deze drukke week stond weer helemaal in het teken van interieurfotografie waarbij ik de meest uiteenlopende panden mocht fotograferen. Bij interieurfotografie ben ik altijd op zoek naar een bepaalde sfeer, naar een bepaald gevoel en dat probeer ik zo goed mogelijk over te brengen of het nou gaat om een historisch pand of een 'normaal rijtjeshuis' de uitdaging is voor mij hetzelfde. Elke woning (ja zelfs elk vertrek) heeft een eigen sfeer. Het afstemming hierop is voor mij telkens een uitdaging. Hierbij wat resultaten...












1 opmerking:

  1. Voor meer tips over woontrends en interieur, zou je bijvoorbeeld kunnen kijken bij de site voor wooninterieur. Op deze site zijn veel adviezen en tips te vinden over het inrichten van je huis.

    BeantwoordenVerwijderen