Pagina's

donderdag 24 september 2009

Chillen in Zweden

Na een super hectische periode waarin ik overspoeld werd door opdrachten en ik geen tijd meer kon vinden voor mezelf, nodigde een goede vriend me uit om een lang weekend naar Zweden te gaan naar zijn zus die in de omgeving van Stockholm woont. Zo gezegd zo gedaan. Ik heb zelfs m'n Canon EOS 5D MarkII thuisgelaten en alleen een klein cameraatje meegenomen (Canon IXUS 90 IS). Na vertrek van Weeze Airport (net over de grens achter Nijmegen) streken wij na ongeveer 2 uur vliegen neer in het zuiden van Zweden en werden hartelijk ontvangen door de zus. Het was een ongekende oase waarin ik terecht kwam. Een gastvrije ontvangst in een schitterend geel gekleurd houten “pipi-langkaus” huis (met veranda). Het interieur was ingericht in de meest prachtige rustgevende en frisse kleuren. Een heerlijke geur van wierrook maakte dat ik mij meteen relaxed voelde. Het licht buiten was prachtig en rondom kon je zien dat de herfst niet ver meer weg was. Om het huis lag een enorme tuin waar met veel zorg diverse aparte relaxlocaties waren gecreëerd en waar de meest heerlijke zitjes en relaxstoelen stonden. De tuin had een enorme vijver met stijger, fraaie beelden en een prachtige waterpartij. Een prachtig Zweeds meer lag op een steenworp afstand….wow…wat een oord was dit zeg! Waar begin ik hier met relaxen? Ahhh..stress! Na de schitterende stad Stockholm te hebben bezocht, wat inkopen te hebben gedaan en een paar fantastische wandelingen en kano-tocht te hebben beleefd ging ik weer met een heerlijk gevoel naar huis. Aanrader voor iedereen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten