Pagina's

woensdag 27 mei 2009

Grand Café De Korenmolen

Gisteravond werd een latertje want ik mocht een sfeer impressie maken van Grand Café de Korenmolen te Eerbeek. Ik had hier ooit eens een impressie gedaan net nadat de verbouwing afgerond was maar dat was overdag ergens in de zomer. Ik weet nog goed dat we toen bij 27 graden hitte, de open haard aanstaken en mensen een beetje vreemd opkeken toen dat gebeurde. Nu wilde Marjan en Johan van Zadelhoff graag wat donkere sfeer beelden hebben voor hun nieuwe brochure en hun vernieuwde website. Dus om 22:00 uur ben ik maar eens op pad gegaan en rustig aan m’n spulletjes gaan opbouwen. De sfeer was prima, voldoende mogelijkheden om de boel goed uit te lichten. We hebben ons gek gedraaid aan de dimmers maar dat leverde ook schitterend licht op. Op de plekken waar toch schaduwen ontstonden heb ik zachtjes ingeflitst. Ik kan me niet heugen dat het vermogen van de flitsers ooit zo laag heb gehad (128 ste). Ik heb bewust niet voor een te klein diafrgama (f/8.0) gekozen omdat ik anders teveel stervorming zou krijgen in het licht van de lampjes en kaarsjes. Ook het dichtlopen van de lampen was lastig maar wederom met behulp van de dimmers konden we een prima resultaat behalen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten